Ceske prostredi v KDE 2.0

Salač Pavel SALAC na fic.cz
Pondělí Říjen 30 13:15:11 CET 2000

za... jako zamotane :-)). V ovladacich panelech jsem nastavil, KDE112
odinstaloval a adresar /opt/kde/ se zbytky menu SUSe smazal jeste pred
instalaci. Porad to blbne. Nemel byste nejaky konkretni napad jaka
konfigurace Xkek je blbe (kde)?
Diky, Pavel

On Mon, 30 Oct 2000, Salač Pavel wrote:

> System je SUSe 6.4, nove dokompilovane XFree86 v 4.0.1 a pak to za.. KDE2.

No tak to za... jsem neslysel, pac bych jinak ani neodpovidal. KDE2 chodi
uplne bezproblemove cesky, vadu bych hledal v konfiguraci tex XFree. Jinak
v ovladacich panelech jste cestinu predpokladam nastavil.

Neni dobre nechat kde2 bezet nad konfiguraci, kterou si kde1 uklada do
adresare ~/.kde, ten je lepsi smazat.