Standalone TOP

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 30 13:33:45 CET 2000

On 30/10/2000, Jaroslav Lukesh wrote:

> něco

> Hmmm, tak jsem si stáhl top-3.4, jednak mi nejde přeložit (na RH 5.2), pak

Top 3.4? Co to je? U mne je top soucasti procps, pricemz nejnovejsi me
znama verze je 2.0.7 (nebo 8, nejsem si jist).

> ale se mě ./Configure nikde naptal na to, jestli ho mám přeložit staticky.
> Jak se to dá "vnutit"?

Procps IMHO neni zalozen na autoconf a spol. takze asi jenom staci upravit
Makefile tak, aby v LDFLAGS bylo navic jeste -static
Aspon doufam, nezkousel jsem.

S pozdravem

                           Penguino  veritas