Jak rozchodit Linux na radici UDMA66 Promise?

Salač Pavel SALAC na fic.cz
Pondělí Říjen 30 15:27:19 CET 2000

  Trochu z jineho soudku: Funguje Vam APM, resp. ACPI na teto desce?
Zkousel jsem to na 2.4.0-test9 + posledni acpid z Debian/unstable a nic.
Tim nic myslim, ze bud mi to po "shutdown -h now" zasekne pocitac
(tesne pred vypnutim) nebo mi to vypisuje Oopsy. Nutno rici, ze s test9 ty
Oopsy zmizely, takze to muzu brat i jako jisty pokrok ;-) Mozna jednou...

Zda se, ze funguje. Halt na jadre s podporou APM vypina bez chyb. Tedy
alespon s 2.2.14 s prelozenou podporou APM). Protoze ale musim testovat i MS
produkty, je videt, ze neni vsechno v poradku. Jak Win2000 tak WinME mi ani
nenabidnou podporu hybernace a pri pokusu o stand-by mi vetsinou zahlasi.
Jenze na druhou stranu uz jsou na netu patche pro oba tyhle systemy ktere
primo souvisi s APM/ACPI :-)) (u ME 14 dni po vypusteni - nepripomina vam to
neco ???) a navic mam v PC sitovku RTL8029, ktera ma udajne zpusobovat
problemy.

Pavel.