Instalace RH62cz a board ZX(?) - pada

Bohumil Kriz krizb na hotmail.com
Pondělí Říjen 30 17:38:28 CET 2000

> Dobry den,
>
> uprime receno, nechce se mi moc verit tomu, ze desky, ktere byly masove
> stahovany dovozci (a to i takovymi, kteri zrovna moc znackove zbozi sveho
> casu neprodavali - napr. StarCom) z trhu a s kterymi nechce zadny rozumny
> prodejce nic mit, by mely original intel ZX chipset. Skoro bych prisahal,
ze
> na chipsetu je nalepeny velky zlatavy chladic a na nem cerne napsano BX
(ZX)
> a malymi pismeny "cel". Uprime receno, a to myslim zcela vazne a nejsem
sam,
> [...]

Bohuzel (bohudik?) se nejspis mylite, jeden chip je sice zakryt chladicem
(spise bronzoveho odstinu) bez napisu, ale na druhem je jasne vyleptano, ze
jde o Intel 82371EB. Krome toho si Win98 natahly ovladace pro Intel 82371EB
(Bridge PCI2ISA a nejaky power management) a 82443BX(Bridge CPU2AGP a
CPU2PCI).  Na ty BXxxx, VXxxx apod. si davam dost pozor.
Ale stejne diky za snahu, ja jsem uz dost bezradnej.

Bohumil Kriz
krizb na hotmail.com