SuSE 7.0 a in.telnetd

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Pondělí Říjen 30 20:48:07 CET 2000

   From: "Ondrej Silhan" <silhan na antaris.cz>
   Date: Mon, 30 Oct 2000 12:02:29 +0100

Zdravím,

   > presel jsem z Linux RedHat na SuSE 7.0 Professional a nejak nemohu najit
   > balik s telnetovskym demonem in.telnetd. Nevite kde ho muzu sehnat?

kolega Malušek Vám již odpověděl, kde hledat. Já se pokusím nastínit, jak
hledat v distribuci SuSE Linux.

Hledáte-li nějaký soubor, který by se měl nacházet v distribuci SuSE Linux,
vezměte první distribuční CD, vložte jej do mechaniky a spusťte YaST. Pokud
ještě nemáte nastaveno instalační médium (viz řádek Media: v hlavním menu
YaSTu), zvolte jej v menu Adjustment of installation/Select installation
medium. Pokud jej máte zvoleno, je vše připraveno k hledání.

Vejděte do menu Choose/Install packages / Package information. Zde napište
název hledaného souboru. Např. in.telnetd. Stiskněte enter. Za chvíli se
zobrazí seznam RPM balíků, které obsahují soubor daného jména
(resp. soubor, jehož jméno obsahuje zadaný řetězec). V tomto výsledku máte
možnost označit tyto balíky pro smazání/resp. instalaci a tak hned balík
doinstalovat pokud jej nemáte nainstalován.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz