Ako na multimedialnu klavesnicu?

Marian Belicka belicka na ns.basl.sk
Úterý Říjen 31 09:34:19 CET 2000

>  Udelame obchod :)  : Vy mi mailnete, jak jste ta dalsi tlacitka rozchodil,
> aby je KDE poznalo. Ja na oplatku se zminim o programu KMenuEdit, konkretne
> Advanced tab v nem, kde se jednotlivym polozkam v K-Menu da priradit
> spousteci kombinace klaves. Delat tedy polozky v menu kvuli takovymhle
> vecem asi neni to uplne ono, ale lip to prozatim neslo ( pokud se tedy
> cloveku nechce rucne editovat ~/.kde/share/config/khotkeysrc a tam menit
> polozky MenuEntry= na false na Run= na pak uz jakykoliv prikaz ). Nejak to
> zatim prezijte, na nove verzi pracuju.
> [...]

No s pouzitim prikazu xev som zistil aky kod vracia klavesa. Potom som
vytvoril
subor .Xmodmap v adresari uzivatela (/home/belicka/.Xmodmap). Ukazka suboru
je v attachmente. Tento subor je citany pomocou xmodmap ktory je potrebne
spustat zakazdym pri starte X-ov.
Z toho vyplyva ze takto definovane klavesy vedia citat (asi) vsetky
winmanagery
ktore pracuju pod X-ami.
Dufam ze to pomohlo a bude fungovat tak ako je potrebne.
                                                    belicka na ns.basl.sk