beginer: instalace KDE2

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 31 09:51:20 CET 2000

On Mon, 30 Oct 2000, root wrote:

> [...]
> ledacos v documentation, ale kloudne vysledky jsem s tim nedosahl.
> vlastnim RH7.0 pod kteryz jsem nenasel distribuci zkompilovaneho qt221 rpm, tak
> jsem nainstaloval tu ze Suselinux + opravil exportem QTDIR.
> nejdrive jsem to instaloval na prazdny pocitac - tj. pouze X server bez
> predchoziho KDE. X server jsem instaloval 4.0.1 take bez predchoziho a z tar.gz
> distribuce. samotny X server funguje, ale v okamziku kdy jsem instaloval KDE
> (support.libs...) tak mi zacal hlasit spatne zavislosti, i kdyz tam ty spravne

Bodejt by ne, tim ze instalujete stridave z tar.gz a rpm ze suse jste si
tezce rozhodil system.

> [...]
> nabehl, ale nenabehla pracovni plocha pod nim (tj. obligatni redhat), po loginu
> to znovu skocilo zpet do loginu
> druhou instalaci jsem delal pres puvodni KDE1, tam to skoncilo tim, ze se po
> loginu rozjel, ale chybely temer vsechny ikony, pokud jsem stiknul leve
> tlacitko mysi, tak se na desktopu objevil velky prazdny cerny obdelnik, ktery
> se posunoval s pohybem mysi.
> prosim tedy nekoho kdo to na redhatu delal, aby mi napsal:
> 1) ktere presne knihovny pouzil
> 2) jaka byla stavajici konfigurace systemu
> 3) presny popis poradi instalace jednotlivych komponent

Presne podle dokumentace. A predevsim konsistentne, nemuzete cekat, ze
veci prelozene pro suse pobezi na redhatu 7.0, kdyz ten ma uplne jine
verze glibc, ktere jsou naprosto unikatni a v zadne jine dostibuci nejsou.

Prelozte si to vsechno komplet ze zdrojaku a pobezi to jako z praku. Ale
predtim si jeste kompltne reinstalujte system, protoze tedko uz tam
neslinkujete vubec nic. Urcite mate v /usr/include hlavickove soubory
redhat a v /usr/share/include hlavickove soubory Suse a to je nejkratsi
cesta do pekla.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.