beg: Proc zere xmms tolik systemovych prostredku

Úterý Říjen 31 12:05:53 CET 2000

Dňa Ut, 31 okt 2000 ste (root) napísali:
> Muze mi prosim nekdo odpovedet?? Po zpusteni se cely system tak o 10%
> zpomali.... to same pri pouziti mpg123. Nejdrive jsem si myslel, ze je to
> rezie te grafiky, ale v okamziku spusteni mpg123 jsem tu moznost vyloucil. Mam
> CMI87xx. Ve Windozze to jede docela v pohode
> diky
> d,.

Na to, aby sa niekto vobec mal moznost zamysliet nad vasou otazkou, ste
nepovedali vobec nic.

Skusil by som naznacit aspon, akym vykonom disponujete (procesor).
Pripadne ine informacie. (Mnozstvo pamate, spustene aplikacie, ako ste
zistili, ze to ide pomaly a tak podobne.)

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk