Nedostupne TCP sluzby

Jiri Hubert jiri.hubert na volny.cz
Úterý Říjen 31 11:36:23 CET 2000

Zdravim vsechny.

Na serveru mam Sendmail 8.10.1 a Cyrus 1.6.24. Obcas (tak jednou az 5x
denne) mi zkonci Outlook hlaskou, ze nedostal od serveru v pozadovanem case
odpoved (60sekund). Nasledujici spojeni proleze Ok. Hlaska se strida jak na
SMTP tap POP3 serveru. Cyrus spoustim prez inetd, sendmail je demon.
To nejlepsi nakonec. Myslel jsem, ze se jedna o binec v Outlooku, ale
podarilo se mi to nasimulovat i telnetem. Proste od serveru nedostanu ani
uvitaci hlasku "server ready".
V logu neni vubec nic a o pretizeni serveru nemuze byt rec. Apache, ssh a
spol jedou uplne bez problemu.

Ma s tim nekdo nejake zkusenosti?
Dik za kazdy napad.

PS: jadro je 2.2.16, zbytek Redhat 6.1