beg: Proc zere xmms tolik systemovych prostredku

Martin 'Goran' Moravec goran na ipp.cas.cz
Úterý Říjen 31 12:46:36 CET 2000

> Muze mi prosim nekdo odpovedet?? Po zpusteni se cely system tak o 10%
> zpomali.... to same pri pouziti mpg123. Nejdrive jsem si myslel, ze je to
> rezie te grafiky, ale v okamziku spusteni mpg123 jsem tu moznost vyloucil. Mam
> CMI87xx. Ve Windozze to jede docela v pohode
> diky
> d,.

Poporade,
zkuste porovnat XMMS a mpg123 tim, ze ze behu jedno a posleze druheho treba prekompilujete kernel a pak porovnate doby.
na mem AMD k7 Athlon 650  to bylo (XMMS bez pluginu) v pomeru 5 ku 1 v prospech mpg123 co se vykonu procesoru tyce.
(ale za behu Xu)
co se pameti tyce, mpg123 by mel zrat mene, neb by default nema nastaveny output buffer (viz. man mpg123)
navic je dobre si povsimnout narustu spotreby pameti X pri spusteni xmms.
pokud vam xmms nevyhovuje, berte freeamp popr gqmpeg ty zerou mene.

--
	A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,