WWW servery v privatni siti

sac na email.cz sac na email.cz
Úterý Říjen 31 12:55:29 CET 2000

Dobry den.

> a) squid se musi nejak dozvedet, ze
> web2.domena.cz ma jinou IP adresu nez
> je ta verejna, jinymi slovy musi pouzit
> jiny DNS server

To se mi zda neelegantni. Urcite by to slo, ale nepekne.

> b) prostudujte si konfiguracni
> direktivy v casti http_accelerator
> nebo tak nejak

To jsem studoval, ale nezda se mi, ze tudy vede cesta, jestli jsem to spravne
 pochopil.

Tam se vsude operuje s IP adresama, ale me
nezajima na jakou vnejsi IP adresu dotaz
prisel, ja se potrebuju rozhodovat podle HTTP
dotazu.

Ve Squidovi je moznost, ze dotazy pro definovanou domenu vyridi u definovane
 kese. Takze neco podobneho: dotazy pro definovany hostname vyridi u definovaneho
 serveru.

Ja bych potreboval toto: neco bude cekat na
portu 80. Kdyz prijme HTTP hlavicku, probere
si ji a na jejim zaklade se rozhodne koho
pozada o vyrizeni pozadavku. Tedy napr.
nejaky takovy konfigurak:

# hostname	kdo se postara o vyreseni
www1.domena.cz	192.168.1.5:80
www2.domena.cz	192.168.1.6:80

Pricemz www1 i www2 budou CNAME na jednu IP adresu.

Jedna se mi tedy o nejaky prepinac na
5.vrstve. Duvod proc to chci tak tkvi v tom,
ze mam jednu IP adresu a N aplikacnich systemu.

Snad jsem to dobre popsal...

Martin

EMAIL.CZ - Vaše pošta je vždy s Vámi
http://www.email.cz