RH 6.1 a MySQL

Jan Sedlacek jan.sedlacek na asicentrum.cz
Úterý Říjen 31 13:37:48 CET 2000

Zdravim

	Zatimco PHP3 defaultne hledalo v /tmp/mysql.sock. PHP4 hleda v
/var/.../mysql.sock. Mysql.sock vytvari pri spusteni mysql server a PHP
se pomoci neho "pripoji" na server. Umisteni mysql.sock se da ovlivnit
pri kompilaci MySQL, nebo pri spusteni parametrem, ale jakym, to nevim.
	Vic sem to nezkoumal, narazil jsem na to pri prechodu na PHP4. Mozna se
to da ovlivnit i pri kompilaci PHP, ale to jsem taky nezjistoval.

Jan Sedlacek