www security

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Říjen 31 16:24:40 CET 2000

Dobry den,

Vladimir.Benes na pvt.cz wrote:

>         Melo by to ale tyto nevyhody:
>
> 1. Pokud bude databaze rozsahla (radove desítky MB), hodne to bude zaviset
> na propustnosti site (a pripadne telefonni linky).

No, vychazel jsem z toho, ze se to snazi stahnout pres https,
takze asi na telefonu tolik nezalezi. No a jinak se da (teda na
Linuxu, na Win nevim) pouzit u (p)scp parametr -C, ktery data
komprimuje (zatizi to ale vice procesor jak na strane serveru,
tak na strane prijemce).

> 2. Pokud tato databaze nebude jen pro cteni, vzniknou dost neprijemne
> problemy s konkurencnim pristupem vice uzivatelu. Krome toho muze dojit k
> poskozeni databazovych souboru na najakem klientovi a dalsi klient, ktery
> tuto databazi stahne, jiz s ni nebude moci pracovat.

Na to se sice dotycny neptal, ale jinak mate plnou pravdu (tzv.
na blbou otazku blba odpoved)... :-) (snad ne az tak moc)...

>                 S pozdravem V. Benes

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72