BFU Qmail z Debianu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Říjen 31 16:39:32 CET 2000

Dobry den,

Pavel Kankovsky wrote:

> Ti uzivatele a skupiny jsou AFAIK v Debianu standardne.

Vytvari je postinstalacni skript v qmail-src a navic
preinstalacni skript v qmail je jeste kontroluje a pripadne
vytvori (kdyby to bylo komplikovany na jiny masine, nez na ktery
se to instaluje (ted jsem se dival do
/var/lib/dpkg/info/qmail-src.postinst*))

> Zkuste popsat, co bylo blbe, a treba nekdo poradi. "qmail mi nejel" je
> dosti mlhavy popis problemu.

Souhlas... Zkuste si zjistit po zadani /etc/init.d/qmail start,
zda vam jede nejaky proces z qmail-u a pripadne si na zacatek
toho skriptu dejte 'set -n' a sledujte, kde se vam co
nenastartuje a zkuste ten program spustit se stejnymi parametry,
treba neco napise, pripadne ho spustte pres strace...

Qmail je obecne VELMI citlivy na spravne nastaveni prav ve spool
adresari apod. Zkuste se na tohle podivat...

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72