Problem s audiom

Patrik Beno patrik.beno na qbizm.com
Úterý Říjen 31 20:25:47 CET 2000

Ahoj.

Mam problem s audiom, konkretne prehravanie mp3.
Z casu na cas sa prehravanie zasekne.
Killnem esd (ak treba aj xmms | mp123 | ...)
nastartujem esd a idem dalej.
Problem sa vsak objavuje cim dalej tym castejsie az to nakoniec
neviem vyriesit inteligentnejsie nez restartom :(.

Vlastne som si nie isty, ci je to v esd. Skor mam pocit, ze
je tam problem s pravami alebo cosi ine v systeme.

Ine zaujimave priznaky:
     - nastartujem esd na porte 9000.
       (1) z ineho compu pustim na moju masinu:9000 nejake data (hra to:)
           ALE po skonceni toho programu mi zostava bloknute (?) audio.
           XMMS si stazuje. Musim restartovat esd. (Pomoze)
       (2) a naopak: ak najprv pustim prehravanie na svojom stroji,
           z ineho sa prehravat neda ani ked xmms u mna ukoncim.

     - 'zasekavanie' pretrvava aj ked xmms pustim cez libOSS.so driver

RH 6.2 + WindowMaker 0.62.x
esound-0.2.20-0 (rpm)

Audio: (syslog) -- nejaky onboard smejd, netusim aky
      cm: version v1.1 time 21:09:15 Mar  7 2000
      cm: found CM8738 adapter at io 0xde00 irq 10

ls -l /dev
  crw-------    1 patrik   sys       14,   4 Apr 17  1999 /dev/audio
  crw-------    1 patrik   sys       14,   3 Apr 17  1999 /dev/dsp

Kto mi povie, preco su tie prava pod RH takto? Preco zariadenie patri
uzivatelovi (vylucne) ? Neviem, ci je tam problem, skusal som aj
chmod a+rw, ale nepomohlo. A po restarte to aj tak bolo po starom,
samozrejme.

Pomozte mi, neviem si tym rady.

Vdaka.

--
Patrik Beno                                     Qbizm technologies, Inc.
developer                                       ... the art of internet.