bad blocks na zanovnim disku (ide) (reklamace?)

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Úterý Říjen 31 18:24:11 CET 2000

 CF> Nakonec mi zacal hlasit , ze dd if=/dev/hde3 nemuze cist v bloku
 CF> xxxxx
 CF> lba=yyyyy, a to nekolikrat  za sebou na stejnem miste.  Na jinych
 CF> mistech zrejme zkousi cist na nekolik pokusu (pri linearnim cteni
 CF> prapodivne zachrochta).

Stahnete si od Seagate jejich utilitu na kontrolu disku. Pokud disk
date na
reklamaci, tak obchodnik stejne tuhle utilitu spusti, ta premapuje
badbloky
jinam a disk vam vrati. Je zbytecne ho tam nosit, kdyz to muzete udelat
sam.
Teprve kdyz to utilita prohlasi za neopravitelne, odneste to zpatky.
Jako duvod
reklamace staci i jediny vadny blok.

                              *Pizi*

... Neohlizej se, jde za nami Lemming.