OT: hyperlinky pri konverzi PS na PDF

David Kuzela david na kuzela.cz
Pátek Září 1 00:00:01 CEST 2000

Michal Krause pise:
> [...]
>
> A ted k problemu. Ve vyslednem dokumentu by totiz mely byt hyperlinky na
> webove stranky (nekamenovat, to neni muj napad) a ja vubec netusim, jak
> je tam vpasovat. Existuje nejaka moznost, jak pri konverzi PS na PDF
> vlozit odkazy? Klidne by stacilo, kdyby nejaka utilitka hyperlinky
> vytvorila ze vsech retezcu zacinajich na http://. Nenapadlo by nekoho
> nejake reseni?
> Snad by stacilo, kdybych mel nekomprimovany jednoduchy PDF dokument s
> odkazem, abych vedel, jak to ma vypadat, pak uz by se mozna dalo neco

A proc nepouzit pdfTeX? Kdyz uz ne k sazbe, tak k vypreparovani prikazu
pro hyperlink, IMHO to bude rozhodne jednodussi nez cist PDF specifikaci.
BTW v PDF dokumentu vypada odkaz zhruba takto:

obj <<
/Type /Annot
/Rect [72 733.87 203.84 742.72]
 /Subtype /Link /A << /Type /Action /S /URI /URI (http://www.fi.muni.cz/) >>

[ ale je to jen ukazka, vlozene do dokumentu to nefunguje :-( ]

--
                                   David Kužela