problem s IE a postou

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Září 1 07:59:30 CEST 2000

On 31 Aug 00, at 16:52, thus spake Maros Klempa:

> Bohuzial, RFC hlavicku sa mi nepodari ziskat. Nasa centrala ma MS Exchange
> server, takze sprava ktora dorazi k adresatovy do Outlooku uz tuto hlavicku
> neobsahuje. Mozem vam vsak poslat RFC hlavicku spravy ktora mi prisla

Sorry, ale tak to neni. My mame take exchange server. Hlavicku zpravy lze v
Outlooku (95) ziskat z karty (nebo jak se tomu rika) Moznosti (Options). Ja
pouzivam Pegasus mail, postu taham z Exchange a hlavicky v poste mam.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!