Samostatny tranparentni proxy

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Pátek Září 1 08:21:10 CEST 2000

Dobry den,
Mame linuxovy router na kterem ipchainy tranparentne presmorovavaji HTTP na
lokalniho Squida. Ted proxy server potrebujeme osamostatnit, ale neni mi
jasne co udelat na tom routeru, aby byl shopen presmerovani na samostatny
proxy. Redir meni zdrojovou adresu a kdyz jsem zkousel ipmasqadm s modulem
portfw, mel jsem pocit, ze dokaze obsluhovat jenom pakety s destinaci pro
ten router. Nez zacnu zase instalovat Linux, chtel bych mit predstavu jak na
to. Bylo by mozne pouzit ipchains pro smerovani na nejaky lokalni port na
kterem by byl ipmasqadm a ten by hazel pakety dal na proxy? Bude proxy
odpovidat spravnemu klientovi?

Diky za rady

Radek Skokan

PS1: Muze se vam to zdat povedome - uz jsem se tady na to zkousel jednou
ptat, ale marne.
PS2: Zatim jsem tam mel zkusebne OpenBSD, ale zrovna vytuhl IP Filter...