Potlaceni vystupu prikazu ve skriptu na konzoli

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Září 1 09:08:45 CEST 2000

Dobry den,

Petr Kincl wrote:

> Takze fping x.x.x.x 1>/dev/null potlaci standardni vystup, rovnez tak i
> fping -q, ale v pripade ICMP redirektu, nebo jinych ICMP hlaseni se tyto
> zobrazi i pri
> fping x.x.x.x 1>&2>/dev/null. Ale potlaceni standard hlaseni mi staci, je

Jestli jste to zapsal takto, tak je to spatne... Ma to byt
2>&1... Mozna by mohlo jeste pomoci presmerovat fd 3 takto: 3>&1.
Obcas mi to pomohlo (myslim) u X serveru... Nevim ale presne, co
fd 3 znamena... Takze ten konecny prikaz by byl:

fping x.x.x.x 2>&1 3>&1 > /dev/null (da se pouzit i 3>&2>&1)

> jich prece jenom vic. Dekuji vsem
> Petr Kincl

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72