Vytv. boot inst. CD, Abit BE6-II HPT366 ATA/66

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Pátek Září 1 09:31:12 CEST 2000

"Nathan L. Cutler" wrote:

> Zeptam se takhle: bootujete primo z ide2/ide3 nebo mate dva disky s tim, ze
> bootujete normalne z ide0?
>
> Mne to blblo tak i tak. S dvema disky (jednim na ide0 a dalsi na ide2, oba
> disky byly UDMA66) bylo to zajimave, chodilo to bez problemu az kdyz jsem
> zkusil nejakou tezsi operaci jako treba cp -a mezi disky nebo tar cvfz ...
> operace se rozjela a behem ni doslo k fatalni chybe a jedinym vychodiskem
> byl tvrdy reset. S jednim diskem na ide2 se to nabootovalo (jenom disk WD,
> Quantum Fireball nikoliv) ale bylo to znacne nestabilni.

> [...]
Mam IDE UDMA/66 IBM 10GB z nej bootji. Na IDE0 a IDE1 nic
nemam pouze obcas tam pripojuji vymeny disk. Jinak mam vse
SCSI. Dokonce jsem jeden cas mel SCSI radic
v PCI 3 slotu, sdilel preruseni s HPT366. Delal jsem ruzne
testy jako
dd if=/dev/hde3 of=/dev/null bs=64536 &; dd if=/dev/sdc1
of=/dev/null bs=65536 a v pohode.Zminovane cp -a atd. jsem
tez zkousel - funguje. Mate v krenelu zapnutou volbu
neco jako Good-Bad frimware tyka se to IMHO detekce disku,
kterym spatne funguje UDMA.
					Dan

--
Daniel Smolik