dlouho trva generovani php stranky

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Září 1 11:40:09 CEST 2000

On Fri, 1 Sep 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Pak se ptam, co to je za stroj nebo system, kdyz ani pri jednom
> pozadavku nedokaze udrzet zatez... navrhovat systemy pro neexistujici
> zeleza je ponekud zvlastni...

 Sorry, ale unika mi souvislost... dobry system = 30s? A co kdyz je
rychlost zcela irelevantni?

 A co kdyz je to mimoradny pozadavek, ktery se bezne nevykonava, ale je i
tak vhodne mit ho pro ucelenost aplikace udelany via web (napada mne
napr. obecny administratorsky web-client k PgSQL a prikaz REINDEX,
VACUUM apod...).

					Karel