cslatex v Debianu 2.2?

Milan Zamazal pdm na seznam.cz
Pátek Září 1 09:46:28 CEST 2000

    NLC> Ma nekdo rozchozeny cslatex v Debianu 2.2?  U me (na cistem
    NLC> Debianu 2.2) instalace cslatexu neprobiha spravne a cslatex
    NLC> nefunguje tak, jak ma. (\usepackage{czech} se pokousi natahnout
    NLC> veci z baliku babel, coz se mu nepodari, ve vyslednem tisku
    NLC> nejsou ceske znaky atd. pritom mam nainstalovane vsechny
    NLC> baliky.)

Mám ty samé problémy s fonty, obešel jsem to tak, že používám místo
csfontů ecfonty (\usepackage[T1]{fontenc}).  Správce balíku je
momentálně myslím ještě stále na delší dovolené, čas, než se vrátí,
doporučuji využít na sepsání a odeslání oznámení chyb se severity
Important. :-)

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell