Ktery Linux

Jaroslav Polacek Jaroslav.Polacek na yucom.be
Sobota Září 2 11:08:31 CEST 2000

"Tomas" <tantik na volny.cz> wrote:

>Jaky je Vas nazor na WinLinux 2000?

	Ja nevim, ale vadi mi v tom nazvu to Win. Clovek tim zustava
Bill dependent.

	Ja mam RH 6.2. Jsam totalni zacatecnik. Presto jsem spachal
instalaci zcela bez problemu. Jedine, co me privadelo k silenstvi,
byla sitovka 3c900B-CMB. Ted mi chodi, ale nevim proc. Zkousel jsem
Suse 6.4, mel jsem problemy s mysi (zadny driver nechrochtal), takze
jsem Suse ani nevidel a hnet tak neuvidim, ac mam ted jinou mys.
Oloupala se mi z kompaktu folie (original Basf kvalita). Jen ted ctu
Linux magazin a tam pisou basne o Gnome 2.0, ktere nemam, tak se budu
muset nejak upgradovat. Pevne doufam, ze mi dali na CD k Linux
magazinu jen FR verzi, coz se mi na anglickem Linuxu bude obzvlast
dobre vyjimat.

Jarda