joe a syntax colorize

Sobota Září 2 23:09:37 CEST 2000

On Thu, 31 Aug 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Pravda, source je ponekud 'malo' ukecany, nicmene presne vecny
> (s ohledem na optimalizaci pouziti promennych => pritupu do pameti)

Optimalizovat (na teto urovni) by mel hlavne kompilator.

> Algoritmus chapu temer hned,

Nejde jen o pochopeni. Zkuste nekdy v takovehle funkci, kde je patnact
vetvi, ktere se dost zmatene rozpojuji a zase spojuji (coz svedci o tom,
ze autor jeste nepochopil, proc bylo vynalezeno strukturovane
programovani), neco upravit.

> jen mi chvili trvalo nez jsem pochopil, co ze to vraci na konci ten
> return.

Ta navratova hodnota je skutecne zajimava. Neni mi moc jasne, k cemu
muze byt takova cifra dobra.

> Deklarace ala K&R snad nevadi

Jiste. Type safety is for weenies.

> (BTW kdo opravi mou anglictinu, at si cesi nedelaji ostudu?)

Ostudu budete mit akorat sam. :)