tisk z mozilly

Sobota Září 2 22:43:04 CEST 2000

On Thu, 31 Aug 2000, Hans Ginzel wrote:

>    Resil jste nekdo tisk z Mozilly v cestine? Tiskne daleko hezceji nez
> netscape. Ale pro ceske znaky pouziva ps prikaz (text) unicodeshow.
> Ten nezvladne GV ani HP LJ8100 ani ogonkify. Nevite jak na to?

To bude nejspis tim, ze takovy operator v PS (aspon level <= 2) neni.
Nezapomnel treba nekdo poslat do toho souboru definici procedury toho
jmena?

>    Jde mi ted konkretne o dva znaky. Lze nejak dobastlit kompozit
> jednoduse?

Jak jednoduse? To se namaluje jeden znak, zmeni se poloha, namaluje se
druhy znak (pripadne se opakuje). Pripadne se nakonec zmeni jeste jednou
aktualni pozice, aby se dalsi znak kresil na spravnem miste.