OT: hyperlinky pri konverzi PS na PDF

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Září 3 15:35:35 CEST 2000

On 01/09/2000, David Kuzela wrote:

> Nekolikrat tu sla zminka o PDFLibu -- neselo by pozit ten?

Mozna ano, ale tenhle projekt bohuzel nevyhovuje licencnim podminkam pro
volne pouziti a zadavateli tohoto projektu se prilis nechce za knihovnu
platit.

> Bohuzel mam s PDF zkusenosti jenom jako s vystupem z TeXu, nikdy jsem se
> o nej podrobne nezajimal, ale pokud vim, funguje to tak, ze se nadefinuji
> objekty (jako priklad odkazu vyse) a ty se nasledne umisti na stranku,
> takze jednoduche nahrazeni "http://root.cz" za "/Bold /URI /Web root.cz
> /EndBold" nepujde. AFAIK.
>
> BTW nejjednodussi soubor generujici PDF odkaz v pdfTeXu je:

Diky, mrknu se na to, ale mam pocit, ze spis presvedcim zadavatele, ze
to timhle zpusobem nepujde, respektive ze vynalozene usili neodpovida
vysledku.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi