Ktery Linux

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Neděle Září 3 15:57:16 CEST 2000

To jsem videl na vlastní oči.

WilnLinux2000 zkoušel tady spolubydlící na koleji, nemá to žádnou
textovou konzoli, a nenašel jsem žádnej nástroj na konfiguraci
samozrejmě textovej editor tam je, ale jakej začátečník je schopnej se
rovnou vrhnout na XF86config? a taková situace neni jenom s xkama ale i
se sitovkou, zvukovkou, ..., a ještě ke všemu ten prográmek co je
Windows na konfigurace mi přišel dost nevalný kvality, protože jsem pak
stejně musel vzít texťák a ty xka dodělat růčo, pak tam bylo implicitně
nastavení připojení do sítě přez ppp a to že je v systému PCI stitovka
NE200 to ignorovalo do tý doby co jsem z modules.conf opět růčo
nevyházel nějaký moduly a nepřidal ne2k, ručně nakonfiguroval
nameservery..,

Miloš

(s WinLinuxem 2000 jsem si hrál asi jenom 4 hodiny a to co jsem výše
popsal byly jenom moje první postřehy, ale jako perličku bych dodal, že
instalační soubory jsou v jednom velkym souboru s příponou .pak, a fakt
jsem neprišel na to, jak jestli a jestli je vúbec možný zjsitit, co v
tom souboru je a něco přiinstalovat, chtěl jsem tam přidat alespoň ssh
klient, kterej se tam prostě standardně nenainstaluje, tak jsem si ho
stáhnul ale RPM nahlásilo asi 15 chybějících knihoven a zkompilovat se
mi taky nepodařilo a v tu chvíli mi došla trpělivost)