prepinani z X do konsole

Valter valter na atlas.cz
Neděle Září 3 17:48:08 CEST 2000

Tomas Pokorny wrote:

> presne tak ....
> Mam Xka 4.0.1 ....... a TNT2m64 a ta vypada ze beha v pohode vcetne akcelerace
> tak nevim ... co zkusit ....

Provokativni dotaz : Ma ta karta TV-Out (A kdyz ano, ma
prizpusoben BIOS tak
aby TV-Out pracoval v DOS obrazovkych rezimech (text i grafika) ?
)

Podobne chovani jsem zjistil u XFree86-4.0.1 s kartou Matrox G400
s BIOS upravenym
na podporu DOS rezimu (chodi i textova konzola Linux), kdy po
startu X prestala
zobrazovat textovy rezim - klavesnice sice reagovala a dalo se
skocit zpet do X, ale
textovy rezim delal mrtveho brouka a to i po ukonceni X.

Dobra rada, dejte si tam zpet XFree86-4.0.0 v pripade vasi karty
neni 4.0.1 nutnost
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243