Strih mpeg videa

Valter valter na atlas.cz
Neděle Září 3 17:48:10 CEST 2000

> Ja osobne pouzivam program MainActor - coz je kompletni system pro strih
> videa, ma drobnou chybu: neni ani free ani free, ale asi nejsem dostatecny
> purista a tak to vesele pouzivam.

Vyse jmenovany program mi byl doporucen na podobnou otazku. Ja
jeho pouziti
nedoporucuji (ledaze to myslite opravdu vazne a chcete ho
zakoupit).
Ze stranky vyrobce se da stahnout i zkousbni verze pro Linux a
vcelku bez
problemy funguje (pokud vam ovsem nevadi, ze pres pul obrazovky
budete mit
logo programu).
Osobne bych doporucil sadu utilit na praci s hudebnimi a
obrazovymi programy
nachazejici se na adrese http://heroine.linuxave.net/index.html
Broadcast2000 vam umozni rozebrat zaznam na soucastky, prestrihat
a slozit ho
  do formatu *.mov (Quicktime)
MPEG-2 to opet zkonvertuje na *.mpg
Xmovie2000 muzete pouzit jako prehravac.

Osobne tyto utility pouzivam uz nejaky cas a muzu rict, ze
poskladat jednotlive
snimky pomoci Broadcast do mov a jeho zkonvertovani na MPEG-2 je
rychlejsi nez
poskladani *.mpg z jednotlivych snimku pomoci MainActor (a podle
nastaveni
muze byt i kvalitnejsi nebo mensi - co zrovna potrebujete)
Krome toho jsou tyto utility jaksi free.

PS: Broadcast a Xmovie jsou k dispozici i jako *.rpm, MPEG-2 si
musite
zkompilovat (potrebujete egcs-2.95.x (staci i 2.91.66) a nasm)
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243