Reverzní záznam

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Září 3 19:40:37 CEST 2000

Zdravim!

> A zase obloukem zpet. Udelat "virtualni web" pres A nebo pres
> CNAME je pro vas stejna namaha. Ja jsem rikal, ze pres CNAME
> to *muze* byt pomalejsi a pres A to urcite pomalejsi neni.
> Nepodlozene pseudoesteticke nazory typu "multiple A je prasarna"
> patri spis k folkloru.

Multiple A sice neni prasarna, ale take nic moc pekneho. Ja neodsuzuji ani
jedno, ani druhe, ale na svych vlastnich serverech vzdy preferuji CNAME,
uz proto, ze se prijemneji spravuji (kdyz zmenim IP adresu serveru, staci
mi oeditovat vseho vsudy jeden A record).

Ale "CNAME je pomalejsi" je neco horsiho nez folklor, to by se uz skoro dalo
povazovat za zamerne rozsirovany blud jisteho DJB. :)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"To avoid bugs in your room, just keep Windows closed."