DivX

David Siska d.siska na warwick.ac.uk
Neděle Září 3 23:59:16 CEST 2000

On Sun, 03 Sep 2000, you wrote:
> Zdravim,
>
> pred chvili se tu nekdo ptal na linuxovy prehravac DivX. Sice to neni
> plugin pro XMMS, jak bylo pozadovano, ale shodou okolnosti jsem na
> jeden prave narazil. Jmenuje se AviFile (http://divx.euro.ru/) a krome
> DivX umi i dalsi kodeky. Divne mi pripada, ze k dekodovani se pouzivaji
> Win32 DLL, ale pry to funguje lepe, nez Xanim. Autor nekde zminuje, ze
> potrebne knihovny jsou k dispozici zdarma, tak je to snad i licencne
> ciste.
>
> S pozdravem
> --
> [...]

Neni to jediny prehravac - zkuste hledat xmps na googlu (adresu si
nepamatuju), ten je hezci nez AviFile, ale pouziva stejny dekoder. S tou
vokenni knihovnou je to tak ze se pouziva WINE k tomu dekodovani (WINE neni
potreba mit nijak nainstalovany, stazeny nebo zdrojaky, takze neni treba mit
obavy) Mimochodem jde o vtipne pouziti WINE projektu... A na Celeronu 433 to
pro prehravani DivX filmu pouziva 38% vykonu procesoru - pohoda.

O tom xmms pluginu bylo neco na www.root.cz v posledni Softwarove sklizni....

	David Siska