SQUID a reklamy

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Září 4 08:18:42 CEST 2000

On Thu, 31 Aug 2000, Nathan L. Cutler wrote:

> A funguje vam s nim cestinu? Ja jsem pustil junkbuster na linuxovem serveru
> a nasmeroval jsem Netscapa (beziciho na voknech) na nej jako na proxy ale
> pak napr. www.seznam.cz zobrazoval uplne debilotiny misto ceskych znaku.

Junkbuster sa tvari ako Mozilla 3.01, a niektore (CE, RU) servery
posielaju stranku s ktorou si novsi prezerac dobre neporadi, vid

http://www.junkbusters.com/ht/en/ijbfaq.html#breakage, druhy odsek

Pomoze nastavit v /etc/junkbuster/config

user-agent			.

alebo nejaku novsiu verziu nez 3.01, ak nechcete prezradzat co skutocne mate.

--
jozef  :-)