Strih mpeg videa

mao obr na ujv.cz
Pondělí Září 4 07:20:14 CEST 2000

On Sat, Sep 02, 2000 at 10:53:34PM +0200, flash wrote:
> Dobry den.
>
> Rad bych se zeptal, jestli nekdo z vas nevi, jak vystrihnout
> cast videa. Jaky program pouzit, resp. jak je to pak s hlavickou
> a pod.

uz se to tu "probiralo" ale myslim ze to opravdu nikdo netestnul
broadcast2000 ( budete potrebovat XFree86 4.0.1 a vyssi :)

http://heroine.linuxave.net/ tam si to muzete najit.

pokud se nekdo pusti do testovani tak bych se s nim rad spojil.
trochu jsem to pokousel - vypada to ze to funguje pekne,
ale nic vetsiho jsem s tim nepodnikal. Ma to ovsem mouchy,
obcas to spadne ( mozna mam malo pameti ) nebo to nerozumi
formatu mpegu. rad bych si nastrihal nejake filmy, ale zatim jsem
nemel cas (a penize) se tomu venovat.

existuji k tomu karty na FireWire primo podporovane pod linuxem.
( je tam odkaz na linuxmediaarts nebo jak se jmenujou ) koupil si
nekdo ten jejich hardwarovy codek ?

jestli ma nekdo zajem to pokouset at se mi prosim ozve
mao