Narocnost "mount -o loolp image.iso /mnt" na server?

Pondělí Září 4 12:43:15 CEST 2000

On Fri, 25 Aug 2000, Petr Simek wrote:

> Aha - tak to jsem asi spatne pochopil dotaz - myslel jsem ze to chcete
> montovat automaticky jen na tu chvili kdy se na to nekdo bude divat .
>
> To vlastni sahani do image pres loop moc zatizeni nezvedne, cist se to
> bude stejne jen jednou, jen to nalezeni souboru/sektoru je o jeden stupen
> komplikovanejsi.

Klasicky loop zarizeni pracuje synchronne. Asynchronni pristup udelal
nekdo od RH jako patch do poslednich jader. Je to urcite jako patch v
jadre, co je v Pistripe (betaverze Rh 7.0, viz SRC RPM jadra). Pokud
budete cist linearne (jako ze to nekdo bude downloadovat), tak je to asi
jedno (urcite nemate tak rychlou linku). Pokud byste pozadoval rychlejsi
reakce systemu (prace v lokalni siti s tim namountovanym image), pak bych
pouzil ten asynchronni patch.

Udelali to kvuli tomu, ze instalator ma nyni svuj filesystem v souboru,
ktery se mountuje jako loopback. Bez patche Instalator (na Celer400,
CD-ROM 40x) startoval asi 10 minut, s patchem je to kolem minuty.

Rezie mountovani tak velka nebude, aby to tu masinu zabilo :-)

--
                        Milan Kerslager