fonty Star Office

izak-conf na albert.fpf.slu.cz izak-conf na albert.fpf.slu.cz
Pondělí Září 4 16:38:20 CEST 2000

> Nejde tisknout cesky ve Star Office 5.1
>
> Arial i TImes New Roman se jiz zobrazuje ale netiskne.

Rikate ve Star Office 5.1 .... no to je jednoducha pomoc Star Office 5.2!!
K tomuto updatu je mnoho duvodu a jeden znich je ze SO5.1 vubec oficialne
cestinu (a asy i jine kodovani) nepodporuje.

Zatimco SO5.2 umi automaticky prekodovavat dokumenty z mnoha kodovani
(vcetne Macovskeho M$ wordu :-)
Jinak mi tiskl SO5.1 ceky celkem ber problemu, ale to byl text kodovany v
ISO-2 (vsude jsem so5.1 smazal a nainstaloval 5.2)

Jinak SO5.2 vysel v PC Wordu (por win a linux)

PROSIM VSECHNY UZIVATELE SO ABY SE ZABIVALY PROBLEMY V SO5.2 A NE 5.1,
PROTOZE NEVYDIM JEDINY DUVOD PROC BY NA NEHO NEMOHLI UPGRADOVAT A ZBAVIT
SE TIM "VSECH" PROBLEMU S CESTINOU A M$ DOKUMENTY !!!!!!!!!!

Jarda