wvlan_cs.o pro druhou WaveLan-Orinoco

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Září 4 18:00:12 CEST 2000

Jakub Urban wrote:

> nevzpominate si nahodou jaky parametr ci v jake dokomuntaci? uz jsem to
> hledal snad vsude.

Nejlepe nahlednout primo do zdrojaku  wvlan_cs.c. Zde hledat promenne
definovane v MODULE_PARM() a pripadny komentar v MODULE_PARM_DESC().
Kdyz nahlednu do souboru co mam ja ("wavelan2_cs.c 4.00 07/02/1999
15:00:00 (Lucent Technologies)";), tak tam zadny parametr tvarici se
jako moznost vicero karet neni (odhledneme od faktu, ze u zarizeni
v cene nekolik tisicovek az desetitisicovek se da spatne predpokladat
takova konstrukce, aby se ty karty vzajemne nerusily).

Jeste teoreticka moznost je, pomoci si vhodnymi parametry namlacenymi
radici PCMCIA (asi modul i82365)?

	Majkl (majkl na tesnet.cz)