CHAP MD5

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 4 18:36:51 CEST 2000

On Mon, 4 Sep 2000, Michal Bohata wrote:

> Onehdy jsem se zde obratil s prosbou o pomoc pri opetovnem zprovozneni PPP
> spojeni do NT serveru.Jednalo se o WIN2000 server .Po upgrade z NT4 na
> WIN2000 prestala fungovat autentifikace a server si vyzaduje spojeni chap
> md5 nebo chap81 ( nevim jestli to neni to same ).
No nevim jestli je to to same, ale chap81 by mel byt v pppd 2.3.11 zahrnut
standardne.

> Mate to vubec NEKDO rozchozeny PPPd proti WIN2000 serveru vcetne callbacku

Ten callback co je ve windows (at uz jakekoliv verze) vyzaduje dalsi
patche a musim rict, ze jsem to nikdy skutecne nerozchodil.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.