Strih mpeg videa

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Září 5 07:17:07 CEST 2000

Valter wrote:

> Myslim ze to s tim XFree86-4.0.1 neni zas az tak zhave :-)
> Inak utility z heroine.virtual pouzivam uz od unora (februar) a
> som
> vcelku spokojny. Menovany Broadcast posledne dva tyzdne a zatial
> nemam
> dovody nan nadavat.

no ja som ho neskompiloval :( kniznice idu v poriadku ale nejaka cas
zarve ze jej chyba header a skoncili sme :( a v dokumentacii je ze to je
len na libc6 systemy a ja mam RH6.0 takze glibc2.0 nemoze to bit tym?

--
Zeptejte se prakticky libovolneho matematika na Boha, a odpovi vam
neco jako "Nemuzeme dokazat, ze Buh existuje. Nicmene muzeme dokazat, ze