Authentication failed do X

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Září 5 10:30:38 CEST 2000

>     Zdravim vsechny
>
>     Me pruzkumnicke prace systeme RH 6.1CZ vedly k tomu, ze jako uzivatel
> nemouhu spustit X-Window (jako root ano) a dostavam hlasku
> "Authenticattion
> failed - cannot start X server". Muzete mi poradit ktery soubor jsem
> porusil
> a jak z toho?
>
> Ke startu X pouzivam prikaz "startx". Jeste jedna odlisnost tady je u
> roota
> startuje Gnome u uzivatele KDE. K chybe doslo zrejme po tom, co jsem se
> [...]
Pokud jde o vyber startovani mezi GNOME a KDE, je v RH6.x na to pomucka
switchdesk (switchdesk-KDE, switchdesk-GNOME). To je IMHO nejschudnejsi
cesta pro ty, ktery nechteji upravovat startovaci scripty ve svych
adresarich. Takze hledejte balicek switchdesk.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz