Zlobivy linuxovy router, ktery nepinka (VYRESENO + FAQ)

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Úterý Září 5 10:41:12 CEST 2000

ja jen dodam jednu vec - tuto ping z rh6.2 opravdu dela - casy jsou
priserne, napr. jsem mel 10x cas 0.1ms, pak dlouho cekam,a ono 5x
10.000ms... udelaljsem to, ze jsem do /etc/hosts dopsal to ip, co jsem
chtel pingat a hle, problem zmizel... (pingal jsem do privatni site, ne do
internetu, tam to chodilo ok).

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++