Linux Router s vetsim mnozstvim eth karet

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Září 5 15:39:13 CEST 2000

Zdravim

mate nekdo zkusenosti s provozovanim vice nez 4 sitovych karet pod
linuxem ? Ja jsem pouzil nejvic 4kusy a mel jsme problemy s tim, ze
jsem jako ctvrty kus musel dat kartu jineho vyrobce nez ty puvodni
tri, protoze se jim nejak 'pohadaly' BIOSy a nechtelo to ani bootovat.

Ted bych potreboval slozit PC aspon s peti kartama ale nevim jestli
to pujde.