Tvorba promene z promene

David Siska d.siska na warwick.ac.uk
Úterý Září 5 15:45:10 CEST 2000

On Tue, 05 Sep 2000, you wrote:
> Mam takoveto promene"
> LOCKtty0=/var/lock/tty0..lck
> LOCKtty1=/var/lock/tty1..lck
> LOCKtty2=/var/lock/tty2..lck
>
> a pak promenou DEV, ktera se meni:
> treba DEV=tty1
>
> jak nyni v BASHI vypisu obsah treba $LOCKtty1 ale misto tty1 pouzit
> $DEV ?
> Zkousel jsem treba ${LOCK$DEV}, ale to smaozrejme nefunguje...

Ahoj,

	myslim, ze teorie je v bashi tato: pri prirazovan hodnot pouzijeme:

		bash#LOCKtty0=/var/lock/tty0.lck

	ted muzeme skontrolovat  _hodnotu_ promene takto:

		bash# echo $LOCKtty0   #melo by to vypsat:
		/var/lock/tty0.lck

	tohle byla jen kontrola... muzeme promene DEV priradit hodnotu promene
LOCKtty0 prikazem:

		bash# DEV=$LOCKtty0

	prikazem echo lze skontrolovat hodnotu DEV

Doufam ze jsem odpovedel na ten problem, nebylo mi zcela jasne jestli nahodou
nemluvim z cesty... Jinak 4/5 programtoru v BASH doporucuji Perl..... nebo
cokoliv jineho.

		David Siska