Zlobivy linuxovy router, ktery nepinka

Zdenek Svarc svarc na breclav.net
Úterý Září 5 16:59:29 CEST 2000

A to se mi zda jako rozumne vysvetleni. Proste ping od RH 6.2 resolvuje reverzni
zaznamy a volbou -n se to da vypnout, stejne jako to funguje napriklad u
traceroutu nebo route. A finale jsme se dostali k tomu, ze je to vlastne feature
:-)

Jako reseni bez nutnosti downgradu na ping z RH 6.1 me napada nasledujici,
puvodni ping prejmenovat na dejmetomu ping2 a udelat skript "ping2 -n" s nazvem
ping.

    zd