Ktery Linux

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Září 5 19:43:30 CEST 2000

Dobry den,

"Ing. Miloslav Ponkrác" wrote:

> On ale bohužel nevychází ani každý rok, takže pokud výhodou je jeho
> historická hodnota...
> (To je jen malé rýpnutí, nečertěte se hned, já sám mám Debian rád a používám
> ho.)

:-)))

No, me to docela vyhovuje, jelikoz nemusim porad sledovat vyvoj
distribuce a upgradovat na nejnovejsi... Proste si koleduju,
znate to, liny spravce hackeruv pritel :-)))

A navic: apt-get, to je ale posusnanicko, co?

> S pozdravem
>
> Miloslav Ponkrác

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72