Linux Router s vetsim mnozstvim eth karet

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Září 5 21:30:29 CEST 2000

On Tue, 5 Sep 2000, David Trcka wrote:

> Mam zkusenosti. Zalezi k cemu chcete. Muj rekord je (prozatim) 22 sitovek.
> Ale to je docela specialni pripad. Jinak ale 6 ks udelam bezne na bezne
> dostupnem HW (4 PCI + 2 ISA, VGA je na AGP, ATX deska). Neni to ale na moc
> velke rychlosti. Jak rikam, zalezi k cemu to chcete.

no ja som tiez cosi robil a stretol som sa nad 4 karty vacsinou len s
hardverovymi problemami (neutiahol to zdroj ;) alebo s prkotinami typu
dosli irq
pouzival som karty realtec 8139 ktore ale maju iste problemy s niektorymi
specialnymi routovacimi zalezitostami

dz