Linux Router s vetsim mnozstvim eth karet

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Září 6 08:16:54 CEST 2000

On Tue, 5 Sep 2000, Petr Simek wrote:

> Jak se dava do PC 22 sitovek ? To jsou PCI nebo ISA ?

existuju priemyselne dosky ktore mozu mat az cez 20 pci slotov
cely vysledok sa da dat do 1U bedne

> Proc - linux na PC nestiha routovat 6ks sit karet ? Chtel bych to na
> 100vku takze budu asi limitovan poctem PCI slotu.

inak je mozne kupit aj viacportove karty co potom nasledne znizuje naroky
na irqcka a pci sloty

dz