DNS a GLUE zaznam

Skach eso na seznam.cz
Středa Září 6 10:04:44 CEST 2000

Mel bych na vas zkusene dotaz, brzy budu delat neco, co jsem jeste nedelal -
a to menit DNSka pro domenu, jejiz primarni DNS server pobezi v te same
domene. Muzete mi rict zda nasledujici ukazka je spravne (nazvy domen i
serveru jsou jen testovaci) pro domenu test.cz a stroj server.test.cz na
kterem bezi DNS.

@       IN      SOA     server.test.cz. root.test.cz. (
                        2000090501       ; serial, todays date + todays
serial #
                        1H              ; refresh, seconds
                        2H              ; retry, seconds
                        1W              ; expire, seconds
                        1D )            ; minimum, seconds
                NS      server.test.cz.
                NS      ns.vol.cz.
                MX      30 server.test.cz.  ; Primary Mail Exchanger
                TXT     "test" localhost       A       127.0.0.1
server.test.cz.     A       191.122.124.222
www             CNAME   server.test.cz.
ftp             CNAME   server.test.cz.
ns              CNAME   server.test.cz.
ms              CNAME   server.test.cz.

Na sekundarnim serveru bude nastaveno v named.conf:

        zone "test.cz" {
            type slave;
            file "test.cz";

            masters {
               191.122.124.222
                };
        };

pote na Nicu zadam pri zmene DNS serveru jako DNS servery:

 server.test.cz    ns.vol.cz

a nastavim GLUE zaznam:

server.test.cz 191.122.124.222

je to spravne ?