Kompilace kernelu a SUSE 6.4

Jakub Vosahlo vosahloj na logica.com
Středa Září 6 11:09:47 CEST 2000

Vladimír Voleko wrote:

> Potreboval bych zkompilovat  nove jadro, ale pri pokusu o instalaci kernel source baliku koncim na hlasce:
>
> Installing "/home/RPMS/update/komplet/kernel-2.2.16/lx_suse.rpm"
> error: failed dependencies:
>         linclude conflicts with lx_suse-2.2.16.SuSE-8
>         lx_suse conflicts with linclude-2.2.14-14

Tedy uz je to nejaky patek, co jsem sedel u Linuxu, ale pokud me derava
hlava neklame, linclude jsou kernel include soubory, a jsou obsazeny i v
lx_suse, coz je kompletni kernel source, takze instalace chce bud ten
nebo ten.

Jedine, co me mate, je hlaseni "error", ja si pamatuju jen neco o
varovani (ale dost mozna se mylim, je to fakt dlouho).

Zaver - odinstalovat linclude (yastem) a konflikt by mel zmizet.

Jakub

--
Jakub Vosahlo
System Engineer