OT Re: Linux Router s vetsim mnozstvim eth karet

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Září 6 11:28:39 CEST 2000

Petr Simek wrote:
> Ehm - tenhle dotaz je fakt off topic , ale opravdu by mne zajimalo
> kde ty kondy koupit levne . Protoze jsou tam dva a zatim jsem je
> videl pouze 250Kc/kus takze pri cene zdroje okolo 500-600 se to fakt
> nevyplati menit. Dokazete je sehnat levneji ? - poklu ano - kde ?

aky to ma bit? ja dost casto pouzivam upravy lebo niekedi pouzivaju dost
sialene kondiky ale o aky tip elektrolitu mas zaujem? lebo firma co ma
najlepsi sortiment na slovensku a nieje draha ako zahranicne ma
najdrahsi kondenzator za 170Sk.

--
Zeptejte se prakticky libovolneho matematika na Boha,
a  odpovi vam  neco jako  "Nemuzeme dokazat,  ze Buh